Merhabalar anne adayları
20 - 22 haftalarda amnisentez adı altında anne karnından sıvı almak olarakta geçiyor. Bebekte bir sağlık problemi var mı yok mu ona bakılıyormuş. kromozom ölçümü yapılıyormuş.Bununla ilgili bilginiz varmı? Yaptırılması nın zararlı olduğu söyleniyor. Yaptıran var mı?