Eylul0522 biz eşimle kız olursa eliz erkek olursa çınar veya demir düşünüyoruz sizin önerileriniz veya bebeklerinize koyduğunuz isim ne peki?
minisinannesiiii Eylul0522 Yiğit selim düşündük biz Allah hepimizin kucağına sag salim almayi nasip etsin inşallah 🤲❤
Htckrdmn Eylul0522 bende erkek olursa Poyraz ege ama kız olursa hiç bulamıyoruz 🙈 okadar çok kız ismi var ki şaşırdık kaldık 😱
Gizmolata Teacherella1 ben hem söylenişini hem anlamını beğeniyorum🥰bütün bebeklerimiz adlarıyla yaşadın inşallahhhh aminnnn😍