meryemmblog Kızlar 11+6 yım iki gündür karnım belim aşrıyo regl ağrısı gibi de oluyor arada yasayanınız varmı nelrt yapıyosunuz?
eslemeslem meryemmblog ben yaklaşık 10. Haftadan sonra zaman zaman sırt ağrıları yaşadım belim kopacak gibi hissettiğim oldu çok şükür şuan 18 haftalık olduk biraz daha iyiyim ama mesela temizlik falan yapınca yine aynı oluyor
Nurssss meryemmblog tabi canım ben 9 10 haftalıkken düşük yapıyorum sandım yerlerde kıvrandım resmen o agrı beni soguk soguk terletti çok korktum ama boşuna korkmuşum hiç bir sıkıntı yoktu bebekte hersey normal
meryemmblog eslemeslem yormayın kendinizi dinlene dinlene yapın allahım korusun sağlıkla kucagınıza alın inşallah