21 haftalık hamileyim kimyasal gebelık yasadım arkasına hemen hamıle kaldım doktor onlem amacı coraspın verdı fakat 18. Haftamda hafıf kanama oldu iki doz ıgne oldum bu arada coraspını kestik kanama lekelenme gecene kadar ama hersey normal cıkıyor coraspıne tekrar basladım 19. Haftada tekrar bu sefer yogun kanama oldu ambulansla hastaneye gittim musade altında tuttular bir gece tam doz ıgne serum yedim kesildi kanama hafıf kahverengi lekelenme oldu coraspını tekrar kestik dinlenme istirahat verdı kanama gecınce tekrar coraspıne basladım gecen hafta tekrar hafıf kanama oldu yine bıraktı ıgneye basladık iki doz bu arada progestan fıtıl de kullanıyorum ama bu kanama nereden geliyor psikolojim bozuldu ama cok sukur bebegım saglıklı rahim kapalı genetik trombolı kan pıhtılasma testi yapıldı temiz lavaboya gitmekten korkuyorum tekrar baslamam lazım 😥😥😥😥😥😥 gene olurda kanama kusura bakmayın uzun oldu bıraz