Beyzan benmde 2 yasında kızım 17 haftalık hamıleyım babamlat aktıf calıstıkları ıcın onlarla gorusmuyorum kayınvalıdem ızole yasıyor yakınımda onla gorusuyorum sadece esım işe gıdıyor ama rısklı degıl kendı halınde, kızımı oyun grubuna vermıstım grup kalabalıklasınca aldım, bızde ızole yasıyoruzbu zamana kdr bunu kapmadık dıkkat edelım de kapmayalım smdı dıyoruz ama aynı benm gıbı ızole yasayan 2 akrdasım var evlerımız yakın onlarla gorusuyorum arabamla dolanıp gelıyorum bı ıhtıyacım oldugunda elzem seyler dahılınde dısarı cıkıyorum bu marttan berı boyleydı zaten maskesız hıc durmadım hayat normale donmedı ama duruma bı sekılde ayak uydurmamız gerekıyor ben evde oturayım sıkıntıdan patlamayıda saglıklı bulmuyorm bagısıklık sıstemını buda etkılıcek dıye dusunuyorum, kafelere fılan gıtmıyordum zaten ama maskemı takıp kapı komsuma ınıp sohbette etmekte bı zarar grmuyorum maskesız ve temas halınde olmak vırus ıcın rısk tasıyor bence bunlara dıkkkat edılırse atlatıcaz ınsallah. Markete gıttı dıye hastalanmıuor ınsan bnce markete ozensız gttgı ıcın kapıyor bunu ama en az 1 yılı var bu surecın hafıflemesının