Melisaaa16 Hanımlar var mı ben gibi tüylenmede azalma yaşayan Doğumdan sonra da azalma olurmu yoksa normale döner mi🙄 bilgisi tecrübesi olan ❓
_Mother_ Melisaaa16 valla bende de azalma oldu hatta 2 aydır hiç çıkmadı bile ama kış olduğu için de olabilir ama göbek kımı için aynı şeyi diyemicem
SERNUR Melisaaa16 5 ayı geçti bacaklarımı almıyorum döküldü iyice ki doktora gidcem diye jiletle almıştım 😅 koltuk altımda azdı zaten dogru düzgün çıkmıyor bile çok şükür azalan taraftayım😍 inşllah dogumdan sonra tamamen dökülürse mis daha ne isterim ki😅 ama bikini bölgesini göremiyorum 🤦♀️ kuaföre gidicem doktora danışman lazım sanırım agdayla hiç almadım daha önce korkuyorum açıkçası
hilal-a Valla Recebi vedik gibi kaldım tüylenmeyen yerim kalmadı ama hamilelik öncesi adet düzensizliği vardı doktor pko dan şüphelenmisti bide hamilikle iyce mi bozuldu hormonlar bilemedim umarım azalır doğumdan sonra 🙏
hilal-a Melisaaa16 valla canım inşallah zaten lazere gitcemde dökülsün ya alıyorum hemen geri çıkıyorlar sinirlerim bozuluyor artık
Alwayshope Aa benim de tam tersi cok çok azaldı koltuk altımda bile çokkkkk az çıkıyor hatta hiç yok neredeyse en son alalı 3 hafta oldu
SedaCeki vasili21 bendeki bence tuylenme degil saçlanma ilk defa boyle uzuyorlar kesinlikle yalniz degilsin 🤣🤣
vasili21 Ay zaten tüylüyüm sarışınlığın getirdiği 🙄 ama hamilelik süresince bildiğin azmış hormonlar yetişemiyorum 🙄😫 yakında kaptan mağara adamı gibi gezicem 🦧🦧
Lina998820 _Mother_ bende de anlama oldu çok da geç çıkıyor çıkanlar jiletle almama rağmen acaba Doğumdan sonra fazlalaşır mı azalır mı
_Mother_ Lina998820 valla canım hiçbir fikrim yok ama bu şekilde gider ise çok makbule geçer inan ki 😂 😂
Aynur-13 Bende hamilelikten önce epilasyona gidiyordum azalmıştı tüylerim hamilelikle beraber maymun oldum galiba eşim hep dalga geçiyor😅
Ebruska2 Melisaaa16 sadece göbeğimde tüylenme oldu. Diğer kısımlar normalinde. İnşallah göbeğimdekiler dökülür doğumdan sonra