2Mucizelerim- Kızlar 26 haftalık hamileyim hergun oğlumun hareketlerini hissediyordum ama önceden sanki hem daha şiddetli hemde daaha fazla hissediyorum sanki tedirgin oldum normal mi bu zamanlar acaba
birtosbikannesi 2Mucizelerim- normal canım sen strese girdigin zaman dahada oynamio sakın ol uzan soluna cikolata ye yada sevdigi yicekleti ye bekle illaki oynar allahin izni ile
Hulyamert- 2Mucizelerim- ben de 26 ya gireceğim dediğiniz gibi önceden daha hareketliydi sanki oturduğumda falan daha çok hissediyordum son 2 haftadır hafif ve az hissediyorum
Fatos007 2Mucizelerim- Bende 28 haftalığım.Temizlik yaptığım yada yorulduğum günlerde pek hissetmiyorum. Genelde hissettiğim zamanlar sakin uzandığım günler oluyor.
2Mucizelerim- birtosbikannesi aslında hergun hissediyorum ama ben hafta ilerledikçe sanki her dakika hissedecek gibi düşünüyorum belki öle bende terslik var bilmiyorum vallla korku sarıyo.icimi düzensiz olması normal mi canm yani
birtosbikannesi 2Mucizelerim- normal tabiki cnm hergün bi iki kere hissediosan yeter hic hissetmezsen kork demişti bna dr sonucta bazen bizde fazla hareket etmioruz bazen durgun oluyoruz hic hissetmezsen dr görün ama sen strese sokma kendini hic bi bebek her an oynamio genelde uyuyolar
2Mucizelerim- birtosbikannesi yaa iyi o zaman benm riskli gebelik zaten surekli yatiyorum ondan psikoljik olarak daha çok korkuyorum
2Mucizelerim- Hulyamert- acaba büyüdükçe yukarı çıktığı için mi böyle oluyo anlamdm.Umarm kötü bsy yoktur 🤲
2Mucizelerim- Fatos007 valla hepinizden Allah razı olsun içim rahatladı en azndn korku başa bela inşallah hepimiz sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız bebislerimizi
2Mucizelerim- Fasulye-87 smdi hissettriyo sıpa kendni o kadar pinpirikli oldum ki herşeydn bişey ckariyorm
SeymaK 2Mucizelerim- inşallah canım ben de daha önce burda o haftalarda azalma olduğunu okumuştum hep o yüzden bende de olunca endişe etmedim genelde hep oluyomuş çünkü nedense
2Mucizelerim- Jdjvj öyle mi oluyo valla internette saçma sapan şeyler okudukça tedirgin oluyorum ama rahatladm
2Mucizelerim- SeymaK valla rahatladım bende böyle duyunca.Tek sağlıklı olsunlarda az hissetsekye olur 🤲