Arkadaşlar meraba 22+2 ikiz erkek bebeklerimi bekliyorum. Çalışan bi anneyim henüz yoğunluk nedeniyle bebeklerime bi çorap dahi alamadım.
Alışverişe yavaş yavaş başlamak istiyorum.
Sorum şu anneler erken Doğum olabilme ihtimali çok yüksek ya ikizlerde ben 0-3 ay mı alcam
Yoksa prematüre mi alarak başlayın neyden ne kadar alcam İnan’ın hiç bilmiyorum ilk gebeliğim olduğu İçin. Önerileriniz var mı bu durumda bana ?