tazegebee Sormadım ama kayısı zararlı olmaz, bilakis bağırsakları yumuşatır, şekersiz de yapacağım demişsiniz, gayet iyi olur. Hatta ben hiç uğraşmıyorum, sabah aç karnına 3-4 tane yiyor ve ılık su içiyorum, bir kaç saat sonra kahvaltı yapıyorum, çok çok büyük bir sorun yaşamadım, üstelik günde 400 mg iki adet olarak Demir eksikliği hapı alıyorum. 👍🏻