Emineerdem Merhaba annelerimiz 6 aylık hamileyim nasipse oğlum olacak ama isim bulamıyorum sizler neler düşündünüz belki bizede örnek olur 😍
Ebrununbebe Emineerdem ilk bebeğim kız adı deniz talya. İkinciye hamileyim14 haftalık daha cinsiyeyi belli değil kız olursa deren istiyorum erkek olursa eşim koyacak ismi galiba alex istiyor bakalım ☺️☺️☺️☺️
Morphi Kiz tam belli degil ama ben doga ada istiyorum esim sadece ada diyo hazel diyorum onuda istemedi 🥺🥺🥺🥺 arven de begenmedi hicbisey begenmiyo ☹☹☹☹
Mdbaravi Benim daha tam belli değil Dün doktora gittim kemik yapıs kız olduğunu gösteriyor dedi ama cinsiyet için daha 4 haftamız var dedi. Kızım olursa ❤️BENAN❤️ düşünüyorum. Yanına ikinci bir isim daha ekleye bilirim 😘😊
Neseli5 Ruya89 bu 2 isim için isim analisti bir adam var çok güzel 2 isim demişti adıyla yaşasınlar inşallah 🤲🤲
Mdbaravi Morphi Anladım bazen oluyor böyle şeyler 😂 benim için cinsiyet tam belli değil dedi kemik yapısı koz olduğunu gösteriyor dedi bugün tam 13. Haftalık bakalım artık bende. BENAN düşünüyorum 🤗🤗
Morphi Mdbaravi yaaaa minik bi prensesss 😍😍 allah saglıkla kucaginiza kavustursun insallah 😍😍 ismi cok guzelmis 🙈
Mdbaravi Morphi inşallah hepimizin hayırlı evlatlar olur🙏 Rabbim sizin evladınızı da sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin.🤗😘❤️❤️