Bana ikili testte 12+0da sanki erkek dedi biz sormadan çünkü erken olduğunu düşündük sormadık ama o söyledi . Şimdi sabırsızlıkla Şubat sonunu bekliyorum tahlil ve kesin cinsiyet için. O zamana 18.haftasını bitirmiş olur inşallah 🙏🏻. 11 çok çok erken söylemez bence söylese de yanılma payı yüksek olur yine şüphe kalır içinizde bence bir buçuk hafta daha bekleyin 12+5 gibi o civarlar gidin nete yakın bir şey olsun 😍