Ben ilk kimyasal gebelik geçirdiğimde kendisine gitmiştim. Açıkcası tavırlarından pek memnun kalmadım. Alttan muayne olurken ilk biraz korkudan kendimi geri çekmiştim terslemişti. Sonra kan sonuçlarım için aramamı söylediğinde aradığımda müsait değilim sonra arar mısın demiştim. Sonradan aradığımda da hiçbir şey yok sonuçlarda temiz diyip hemen telefonu yüzüme kapamıştı. Bu bahsettiğim olay 1 yıl oldu tam, şuan ki tavrı nasıldır bilemiyorum ama