busracekerr hareket her zaman iyidir. Hatta oryantel dansin cikisi hamilelere normal dogumun kolay olmasi icinmis oyle bir yazi okumustum yillar sonra dansa donusmus. Hamile yogasi egitiminde de bel kivirma vs hareketlerinin cok iyi geldigini ve kasik kaslarini doguma hazirladigini soylemisti egitmen. Yine de doktorunuza sorun bir riskiniz yoksa kendinizi cok yormadan yapabilirsiniz derse yapin ;)