burcu_1322 Kızlar ben aralıkta çekildim halen birşey yok sizler ne zaman gebe kaldınız rahim filmi sonuçlarınız nasıl çıktı doktor nasıl yönlendirdi hepimiz paylaşalım
Meis burcu_1322 canım ilk 3 ay gebekilik olma olasılığı çok yüksek denemelere devam edin inşallah yakın zamanda olur 😍😇
Tuba11 burcu_1322 merhaba canım ben çekildim rahim filmi ve doktorum ilk ay ve takip eden 4 ayı gebelik şansı çok yüksek demişti. Bende eylül de çekildim Ekim’de hamile kaldım yani. 3 yıl bebeğim olmadı çok tedavi gördüm. Çok şükür rahim filmim de temiz çıkmıştı. Tam tüp bebeğe gideceğim gün hamile olduğumu öğrendim. Biliyorum dışardan konuşmak çok kolay düşünme akışına bırak diye ama bende çok şey yaşadım biliyorum merak ediyorsun ama gerçekten motivasyonunu yüksek tut mucizen gelecektir emin ol canım 🙏🙏😘😘
Esraadem burcu_1322 canım banada doktorum ilk 5 ay içinde olabilir demişti ama benim olmamıştı 6 7 ay geçmişti meğer hormonal problemim varmış , onu çözdük şükür şimdi bekliyorum bebişimi 🙏🏻
gamzeserenn üzerinden daha çok geçmemiş ki acele etmeyin çokta düşünmeyin beklemediğiniz bi ayda olur inşAllah ben hsg çekildikten sonra 2. ayda tedavi için gideceğim hafta hamile olduğumu öğrenmiştim. Rabbim isteyen herkese nasip eder inşallah 🌸