Merhaba güzel anneler hamilelikte mr çekimi sakıncalı diye biliyorum ama aranızda mr çektirmek zorunda kalan oldu mu? Beynimde doğuştan gelen bir kist var doktorum nörolojiye yönlendirdi kistin durumuna göre doğum şekli değişebilirmiş yarın doktora gideceğim ama bir yandan da içim içimi yiyor testlerim çok eskiye dayalı onlara göre bir şey diyemez de mr ister mi acaba diye hiç mr çektirmek zorunda kalanınız oldu mu?