Arkadaşlar benim de aynı sorunum var geçen hafta salı 1 çıktı çarşamba 5 perşembe sabah 7.14 cumartesi sabah 22 çıktı pazartesi 35 çıktı çarşamba günü 42 çıktı doktor dış gebelik olabilir dedi özele gittim vajinal ultrason baktı rahim duvarın kalınlaşmış tüpler ve yumurtalıklar temiz %70 normal gebelik bebeğin yeni tutmuş daha bir hafta sonra kan ver gel bakalım dedi sizce umıt var mı 😔