Dygu21 37. Haftada otomatik olarak başlıyor diye biliyorum kamuda. 24 ve 32 hafta arası idari izinli sayılıyorsunuz 32de çalışır raporu alırsanız 37. Haftaya kadar çalışıp sonra doğum izni başlıyor. Ha yok 32. Haftada çalışama raporu alırsanız o hafta itibariyle başlıyor doğum izni. Tabi kamu personeli için konuşuyorum ☺️