Merhaba 20 haftalık hamileyim bebeğim kız 🙏
Eşim özellikle türkçe isim olma konusunda ısrarcı kararı bana bıraktı ama bir türlü karar veremiyorum 🙄
Benim isteklerim ise 2 isimli olması, anlamının güzel olması ve çok yaygın olmaması tabi bunu isterken de öle saçma türetilmiş her isme cennetten bir anlam yüklenmiş yanlış anlamları olan isimler de istemiyorum 🤡
Tanem Burçe ismi içime sindi şimdilik ama fikirlerinizi de merak ediyorum 😊
Tanem: tek ve biricik
Burçe: küçük takım yıldızı demekmiş kökenleri tabiki Türkçe 😂