Merhaba kızlar bugün hormon testlerime baktı doktor ve hiçbir engel olmadığını söyledi. Adetime 3 gün kaldığı için progesteron ve betama baktık Beta 1. 20, progesteron 9.4 çıktı. Değerin 11′in üstünde olması gerekiyormuş kesin yumurtlama olduğunu söylemek için. daha önce de baktırmıştım 8.2 idi. Hormon değerlerinde bir sıkıntı yoksa bu değer neden bu kadar düşük anlamadım progesteron düşüklüğü belirtilerinde migren ve anksiyete de vardı. Acaba bundan dolayı mı olmuyor yumurtlama. Başka kimse de var mı progesteron düşüklüğü.? Gebe kalamayanlar bir baktırın bence