[silindi] arzuublm benim doktorum katı kuralcı 16dan önce tahmin bile etmiyor o yüzden buradan soruyorum tecrübelilere benim ilk gebelik aslında değiştiresim var ama tecrübesi beni tutuyor ananemin bile doğum doktoru 😊
arzuublm [silindi] ben pipi gördüm valla kuzu bence en iyisini yapıyor sonra degişiyormuş bak bana tahmin yapıldı 12de şimdi kendi doktoruma gidicem herkes degişir diyor en iyisi beklemek
[silindi] arzuublm ben hiç anlamam birşey göremiyorum ama dediğiniz gibi en iyisi kesin söylüyor öyle mi böyle mi demiyorsun dilerim kalbindeki olsun seninde.. 😊🤍