Mues Kızlar 3 gün önce doğum yaptım ve gögüslerim taş gbi bebeğimi her 2 saatte bir emziriyorum ve gayet güzel emiyor ama çok ağrım var ne yapmam lazım yardımcı olur msunuz?
Buketkucuk Mues canım maşallah sütün bol ağırlık yapıyor demek ki, süt sağma makinesi ile sağmanı öneririm rahatlatır biraz da zeytinyağı ile falan masaj yap kanalların açılsın rahatlasın iyice
Ortmenanne16 Mues Google mastıt yazın bilgiler mevcut yined ilk aklıma gelen sıcak duş altında hafif masaj ve lahana yaprağını göğüse bastırmak 🙏🙏
Umutcumunannesi ben henuz dogum yapmadim ama sanırım göğüs pompasini bunun icin aliyolar fazla olan sutu sagmak gogsu rahatlatmak icin cok gecmis olsun en kisa zamanda gecer insallah
eylmylk Bebeğiniz emse de göğüs tam boşalmayınca oluyor diye biliyorum. Ablam mochi almıştı göğsünüze takıyorsunuz kendi kendine sütü sağıyor. Bi deneyin tam boşaltın göğüslerinizi. Sıcak masaj yapın bir de
Cicilibicili Mues bebek tam boşaltamadığı için oluyor o. Sağman lazım canım. Yoksa mastit olursun daha da ağrı olur ateş falan yapar
kbrMEVA Mues daha sık emzirmeye çalışın bide sağın sutunuzu ben öyle yapıyordum uyurken biberonla veriyordum içiyordu uyanincada emziriyordum