melekyildirim Garmastan Pomat mı? Lansinoh mu? Siz hangisini kullanıyor ve tavsiye ediyorsunuz? 34+5im bu kremler doğumdan önce kullanınca daha çok faydalı oluyormuş o yüzden sizlerede sormak istedim siz hangisini kullandınız yada kullanıyorsunuz?
EsinKaraglle melekyildirim bana doktorum doğum öncesi garmastan doğum sonrası lansinoh dedi. Garmastan doğum sonrası için fazla ağır ve yağlıymış. Garmastanı ara ara sürüyorum ama dikkat et göğüs ucuna masaj yapar gibi sürme dedi rahmi uyarıyomuş normal krem gibi ovalamadan hızlıca sür dedi
Ciara93 melekyildirim lansinoh kesinlikle tavsiye ederim ben çok memnun kaldığım için diğer markayı denemedim gerçi bi bilgim yok 🙂
melekyildirim EsinKaraglle çok teşekkür ederim 😍 bende kullanmayı düşünüyorum doktora sorayım bende o zaman
Dimplesgirll Arkadaşım yeni Doğum yaptı lansinoh işe yaramamış doktoru garmastan önermiş o iyi geldi diyor