Kızlar merhaba🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Umarım herkesin keyfi yerindedir.
Bugun gebe bir tanıdığımla konuştum. Doktoru ona epiduralli normal Doğum hakkında bilgi vermiş ama bana biraz normalin dışında geldi. Ben henüz kendi doktoruma soramadım ama sizlerden epidural normal Doğum yapanlar vardır. Deneyimlerinize başvurmaya geldim.
Her neyse doktor, biz Doğumda açıklık 4 cm olunca epidurale başlıyoruz açıklık 10 cm olduğunda yani Doğum başladığı zaman kesiyoruz, Doğumu o şekilde yapıyoruz. Sebep olarak da sancı hissetmezsen ıkınamazsın demiş. Yani anesteziyi sadece açıklık ilerlerken verip Doğum anında kesiyorlar. Size de öyle mi yapıldı? Yoksa Doğum boyunca acısız bir Doğum mu yaptınız?