Sunny
1 Transferden çıktıktan sonra istersen oturabilirsin istersen yatabilirsin dedi sıkışık girdiğiniz içinde normalde yarım saat falan bekleyin deniliyodu ama istersen hemen lavaboyu kullanabilirsin dediler duş sıcaklığı olarak ılık duş almamı söylediler normal hayatıma dönebilceğimi sürekli yatmamam gerektiğini çünkü vücutta kan akışı olması gerekirmiş kesinlikle kabız olmamak gerek ıkınma olmaması için
2 Lekelenmem olmadı şükür ama evet ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım oldu bi ara çok bel ağrımda oldu olması normalmiş
3 Stres olmamak çok önemli kesinlikle bi gram acı hissetmedim merkezin psikoloğuda benimle girdi rahatlatmak için anlamadım bile hadi bakalım hayırlı sonuçlarınızı alırız inşallah dedi doktor
4 Gebelik testi sonucunu öğrenene kadar duphaston kullandım günde 3 tane test sonucundan sonra iğneye geçtiler
5 Benim şükür ikinciye gerek kalmadığı için bu konu hakkında bilgim yok
6 Çiğ badem , kabak çekirdeği , fındık gibi şeyler yedim zaten tedavi sürecinde belli şeyler yasaklanıyodu o yasaklarada devam ettim ve günde 3 fincan türk kahvesi içerdim ağzıma sürmedim transferden gebelik testine kadar sağlıklı beslenmeye özen gösterdim
7 Evimle merkez yakın olduğu için seyahatle ilgilide bi bilgim yok
İnşallah emekleriniz boşa çıkmaz heyecanlı bi süreç farkında olup dikkatli olun ama sürekli düşünüpte stres olmayın iyi şeyler düşünün :)