Gezmis Başına gelen oldu mu doktor olabilir dedi ama en son 5 gün önce gitmiştim o zaman ki kilosu ile aynı kilo da hiç kilo almamış bende bebekde kaşar muz falan da yiyorum hep başına gelen oldu mu böyle
Dselda Gezmis cnm bbde şmdi post açtım bnmde aynı ya sanırm kilolar bize gitti bebişe dğl üzüldüm bnde küçük olacak dige bnmde 37.2 haftası ama 34 35 gözüküyor dedi haftaya bugn doğm olack gün aldık suyu azalmaya başlamş umarm yorm yapan olur bnde bekliyim şırda😢
busbusbus10 Gezmis benimde aynı olmuştu korkmuştum ama merak etme yine alıyor tekrardan benim 1 hafta sonra yine almıştı
aslmlkkrr-12 Gezmis canm aynı haftada bende de oldu . 34 te gittiğim kilo ile 35. Teki kilosu aynıydı . Doktor problem görmedi ama yine de insanın canı sıkılıyor .
Gezmis Dselda evet gördüm şimdi canım ya kilo olayına çok takmıyorum aslında ama 5 günde hiç almamış aklıma takıldı doktor sıkıntı yok dedi saglıkla gelsinler inşallahh çok kilolu olmasada olur
Son_17gun Dselda aynı durum ben de var bebeğiniz kilosu kaç pazartesi sezaryan için gün verecek bana doktorum
Sahnur Benimde bi hafta da hiç almamış çok üzüldüm 😔27+6 şu an 😔26+4 hafta likKen hiç almamış kontrole gittim😔bi hafta öncesinde de 4 boyutlu resim için sehır dışına çıkmıştım kilosunu öğrendim bi hafta sonra yine ultrasona girdim aynı kiloda 😔
Irmakkk01 Gezmis Size tavsiyem 38 haftadayim 40 haftalık gözüküyor bebeğim bence tek sebebi süt 10 günde midemde yanıyor diye belki 6 litre süt içtim bebek 600 gram almış bence dene pastörize.sut içtim bimden dostun
smyra32 Gezmis yanlışlık olabilir cnm.. ben 37. Haftalarda 3800 demişti bebeğime.. 39. Haftada 3695 çıktı .. bebeğin duruş pozisyonuyla alakalı olabiliyor demişti doktor. Yani doğacağı gün bile 3700 olctuler 3900 olctuler. Yanlışlık olabiliyor
Dilara1503 Gezmis 35 haftada 2500 çok iyi üzülme bence 😀 birde benim doktorum 5 günde 1 haftada falan ölçüm yapmıyor. Doğru kilo takibi için 2 hafta en az geçmesi daha doğru diyor çünkü bebek her nefes alış verişinde +300 -300 Gr oynar usg de diyor.
13Aea Gezmis ben 27 haftalik dr gittigimde 2 hafta karin cevresi geriden geldi. Dr yatarak dinleneceksin protein agirlikli besleneceksin dedi. 10 gun sonra kontrole gideceğim
Irmakkk01 Gezmis bence bir dene canım ben midem yanıyor diye çok içtim ama doktor bile dedi naptın djhe