dilaradurmazz Arkadaşlar bebeğim çok hareketli bir bebek değildi zaten ama şimdi daha daha az hisssediyorum hatta tatlı falan yememe rağmen tepki vermiyor normal mi acaba bu haftalarda
Ortmenanne16 dilaradurmazz bende 33+2yim. Bebek içerde yer kalmadıkça az hareket etmeye başladı ama gün içinde az da olsa hareket ettiğini bilmek yeterli diye biliyorum bu aşamada 🙏🙏
Eylul58 dilaradurmazz Normal mi bilmiyorum fakat gün içinde bende pek hissetmiyorum genelde gece ve sabah erken saatlerde aktif olarak hareket ediyor 33+1 haftaliğım, yerleri biraz daraldı ondandır heralde