Sumeyra1 Herkese merhaba 40.haftamdayım bugün kontrolümde bebeğin suyunun azaldığı için akşama yatış verdi suni sancı ile doğum yapacağım herkesten dua bekliyorum 🙄🤲🏻
Seda18 Sumeyra1 Rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inşAllah güzel anne sende aklına gelebilirsek bize dua et olur mu bizde hayırlısıyla sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alalım🥰🤲🏻🤲🏻
Buketkucuk Sumeyra1 dualarım seninle sağ salim al inşallah kucağına evladını kolay geçsin doğumun♥️🙏🏼