Hayalperest-01 Kzlar daha once diyafram hernisi olup ikinci kez bebekde tekrar diyafram herni anomalisi olanlar oldumu. Varsa yasayan daha snrasinda neler yasadi ? Bu genlerle alakali bi sorunmudur sâyet oyleyse genlerin tdavisi varmidir bilen bilgisi olan ?
_Mother_ Hayalperest-01 bir bilgim yok üstte kalsın bilen birileri görür inşallah aynı bebekte mi 2.kez canım yoksa farklı gebelikte mi soruyorsun birde amniyosentez yapmadın mı orda kromozomsal bir sorun olup olmadığı çıkıyor da
Busbushatun Hayalperest-01 canım bılmıyprum ama gensel bır sey ıse tedavısı olmaz sadece tup bebekle gebelık gerceklestrıp embrıyolara gen testı yapılarak secılen embrıyo anneye trabsfer edılırse ozaman saglıklı genler alınmıs olur
sedaela Hayalperest-01 arkadaşım ilk bebeğini diyafram hernisinden kaybetti, doğumdan üç gün sonra. Daha sonra tekrar hamile kaldı, şimdi bebeği 6 aylık ve çok sağlıklı bir bebek maşallah 🧿🧿 rabbim size de sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
neslihann87 Hayalperest-01 benzer bir durum yaşadım 7 yaşında 1 kızım var 2.bebeğim kalp anomalili olarak bir bebeğim oldu doktor genetik olabilir dedi eşiminde benimde ailelerde bildiğimiz kadarıyla kalp hastası yok 3.bebeğim 4 ay önce doğdu şükür ondada bi sorun yok
Hayalperest-01 _Mother_ ilk bebekde vardi yasamadi malesf.. iikinci kez gebelikte tekrarladi .doktorlar bu seyi genetik deyildir yuzde 95 genetik deyildir tekarrlamaz dendi yuzde 5lik kisim tekarrlarmis ve tekarrladi. Bunu yasayan olursa sayet bi genetik test yaptrsin oyle ikinciye gebe kalsin isterim cnku piskolojik olarak cok yipratici.
_Mother_ Hayalperest-01 anladım canım çok geçmiş olsun rabbim bir daha tekrarını yaşatmasın bebeğine şifa versin inşallah 🤗
Busbushatun Hayalperest-01 canım genlerle oynammasından bahsedıyosun mumkunndegıl, sadece tup bebekle ıncelenıp ayırılabılırler
_Mother_ Hayalperest-01 arkadaşın dediği dokğru canım benimde ilk bebeğim anomali idi ve doktorum genetik test yaptır dedi eğer kromozomsal bir sorun ise boşuna doğal yoldan gebe kalma tekrarlama ihtimali çok yüksek tüp bebek tedavisi ile gebe kalman daha doğru olur demişti ama çok şükür benim genetik temiz çıktı şuan gebeyim tekrar rabbime şükürler olsun bebeğimin sağlık durumu iyi
Hayalperest-01 _Mother_ nerde genetik test yapildi ucretlimiydi tum genler incelenebildimi peki Sagsaglim alin insallah kucagniza ❤
_Mother_ Hayalperest-01 ücretsiz yaptırdım canım üniversite hastanesinde doktorum özeldeydi ama o kadar ücret ödemene gerek yok git üniversite hastanesinde yaptır dedi 18 haftalık iken gebeliğim sonlandırıldı benim amniyosentez yaptırdım bebeğin kromozomlarına bakıldı bebeği de genetiğe yolladık zaten bir sorun çıkmadı incelenen kromozomlarda
_Mother_ Hayalperest-01 bebeğim de sipina bifıda hidrosefali ve eşlik eden bazı sağlık sorunları vardı canım sebep olarak folat yetsizliğini öne sürdü doktorlar