Kızlar bende ikinci kızım için isim kararsızlığı yaşıyorum ilk kızımın adını ben koydum Selen🧿ikinci kızım için Azra demiştik kayınvalidem hazal dedi annem Ayşe eşim de Deren diyo hiçbiri içime sinmedi tabiki eşim bunda ismi ben koyacağım diyor Deren sebepsizce içime sinmiyor isim önerisi bekliyorum sizden 🌸