Busbus58 Aysegrbzr e erken çünkü daha😇ben 35 haftalığım bide bol giyiyorum hala hamile olduğumu zor anlıyorlar😄 tamamen yapısal. 25 ten sonra belli olur sizinde karnınız
Tevhide001 Busbus58 Ben de 35 haftalığım bende de durum aynı 🤭 Aslında karnım var ama sanki bana küçük gibi geliyor. Onunla yaşamaya alıştığım için de olabilir bu. 😃
Alyamm_ Aysegrbzr ilk gebeliğimde 7. Ayımdan sonra hamile olduğum dışarıdan belli olmaya başlamıştı şuan 18 haftalığım baya, baya belli kilolu da hamile kalmadım aksine kilo verdim doktorum ilk gebeliğimde iç karnımın büyük olduğunu söylemişti ☺️
mucizemm_3 Aysegrbzr benimde bir karnım çıkıyor belli olmasın diye ne giyeceğimi şaşırıyorum 20 sen sonradan birden çıktı şimdi 26 haftalık hamileyim
yusufbebekk447 Aysegrbzr ben doğuracam hala karnım çok yok 😂😂😂 35 haftalığım .bebek 2500 olmuş ya nerde bu bebek diyorum .20 lerde karnım hiç yoldu zaten şu an küçük göbeğim var .
Ozge1708 Aysegrbzr Bende 26 haftalık hamileyim bende de hala yok canm. Yapısal galiba. Bu gidişle de hic cikmiyacak diye düşünüyorum.
AnneyimNehir Aysegrbzr Hiç korkmayın. Ilk gebeligimde 7. Ayim da bir tık göbek çıkmaya başladı. Şimdi 2. Ye hamileyim 15 Haftalık azar azar belli olmaya başladı. Ilk gebelikte bazen çok geç çıkıyor