BegumIscanTunc açlık şekeriniz 154 çıktı ve bu haftaya kadar doktor hiç müdahale etmedi mi doktorunuza hatırlatma yaptınız mı peki, biraz önce bir dilim değilde 2 dilim ekmek yedim diye kendime gelemedim şekeri aşırı yükseldi, şekerde en ufacık şey çok fazla etkiliyor