dunyamguzellesti MaysaBade Ben de sordum. Sağlık ocağı burada yapılmıyor dedi. Ben de idrar ve kan testini sağlık ocağında, şeker yüklemesini özelde oldum.
BegumIscanTunc AlinaET bizim burada yapılmıyor kaç kez sordum yapılmıyor dedi ve hastaneye yönlendirdi özele gidiyorum bende şeker yükleme için 600 TL istediler