Kbranz 1 ay önce falan yakın arkadaşım doğum yaptı. Normal doğumdu ve çok memnun kaldı. Kendisiyle 4 ebe ilgilenmiş sürekli gelip gitmişler, nazını çekmişler arkadaşımın. Çok yardımcı olmuşlar, tek kişilik odada sancısını çekmiş. Bebiş geldikten sonra iki kişilik odaya almışlar ama heryer tertemiz, odalar kocamanmış. Güleryüzlüymüş hep çalışanlar. Duş falan varmış her odada tertemizmiş otel odası gibiydi dedi. Biraz da şans isi aslında, özel hastanede bile yeri geliyor sorun yaşanabiliyor. Allah iyi insanlar çıkarsın inşallah karşımıza🤎🙏🏼