Fatmagungor14 ben özelde de yaptırdım şehir hastanesinde de. Tek fark renkli ultrason görüntüsü 4-5 tane baskı şeklinde geri kalanını dijital şekilde veriyorlar özelde. Bir de cdsini veriyorlar yarım saat baktığı görüntüyü video şeklinde ama açıp bir kez izlemedik 🤷♀️ Tek güzel yanı renkli ultrason görüntüsü o çok tatlı bir şey onun dışında hiç bir farkı yok. İki doktor da aynı şeyleri söyledi. Özeldeki yarım saatte söyledi devlette ki 10 dkda 😅 boşuna 500 verdik bizde.