34_21_23 Havva1995 bu gebelik belirtilerinden biri zaten. Kese büyüdükçe rahim idrar torbasına baskı yapıyor ondan.
Havva1995 senaack yanma arada oluyor kaşıntı da öyle enfeksiyon kapmış olabilirim ilişki yüzünden doktora gidince sorcam 2 gündür var çünkü
Havva1995 Ortmenanne16 ay ben 7 haftalık ken böyle kalıyorum sizin zamanına geldiğim zaman düşünemiyorum 😁 Allah kolaylık versin inşallah sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah 🕊😊👶🏻
heyymomm Havva1995 hamileliğin ilk dönemlerinde çok oluyor yani ben çok diyordu im sonra son haftalara geldim şu an 37 im geceleri tuvalette mi uyusam acaba diye düşünmüyor değilim 🙈😂 ikinci trimesterde olmuyor sadece
Havva1995 heyymomm hadi ya 🙄😁🙈 Allahım sabır versin inşallah neyse az kalmış bebeğinize kavuşmanıza sağ sağlm inşallah 🥰🙈