Selnyy ben de çekmiştim o haftalarda ağrı.. diş doktoruna gittim çok iyi bir hocaydı. Anestezi vs uygulamadan sinirlere denk gelmeyecek şekilde temizledi dişimi geçici dolgu yaptı bu seni üç beş ay götürür dedi ve çok şükür bir daha ağrımadı. 30. Haftada da 20 lik dişim çürüdüğü için çok ağrıdı kadın doğum doktorum bu hafta çektirebilirsin sorun olmaz dedi ve dayanamayıp çektirdim.. doktor çok az bir anestezi kullanarak çekti ağrı sızı hissetmedim ve kurtuldum çok şükür 🙏