iki_can Kızlar ikinci bebek için alışveriş listenizde neler var. Ben sadece yatak düşündüm. Ama belki önemli başka şeyler de vardır aklıma gelmiyor bir türlü
haticeD08 iki_can Ben sadece hastane çıkış alacağım. İlk bebeğin hastane çıkışını teyzeleri halaları hatıra kalsın diye aldılar sağolsunlar 😅
Burcuu3761 iki_can ilk bebeğim kız olmuştu bir buçuk yaşında ikincide kız o yüzden hiçbirşey almadım herşeyi yepyeni duruyor bi hastane çıkışı alacağım o kadar
Beyzan iki_can aslında bunun cevabı sende ilkine en çok ne kullandın gereksiz olan neydi bunu bir düşün..ben şimdi elektrikli ana kucağı alacağım oğlum çok hareketli belki isemeden de olsa kardeşinin üstüne zıplar filan 😬 bir de aynı saatlerde uyumazlarsa en azından küçük olanı oyalamak kolay olur diye düşündüm
Tugcemre08 18+4 olduk ama cinsiyetini bilmiyoruzhala. Kız diyor herkes. Ona göre bakıcam birşeyler. İlk çocuktan sağlam kalan şeyler varsa tabiki ihtiyacınız olanı almalısınız.
Annecik_ Bir şey almam değil ama yenidoğanını ona özel alırım ama diğer kıyafetlerini almam bir de bu sefer eski evim çok küçüktü bu evim müsait sterilizasyon makinesi alcam biberon emzik için oyuncaklarını bile koyabiliyoruz bence çok mantıklı böyle zamanda
iki_can Annecik_ benim de aynı kızıma çok şey alamadım hatta baya masrafsız oldu yavru kuşum 😅 bunda bir de bez için özel çöp kovası düşünüyorum nem Makinesi aklıma geldi. Sizin dediklerinizde çok mantıklı
Annecik_ iki_can nem makinesini bizim doktorumuz tavsiye etmemişti eğer hiç kullanmadıysanız ilk bebeğinizde almayın bence ya da yeniden danışırsınız doktorunuza
Beyzan iki_can önce eve ısı ve nem ölçer alın 50-60 lira bir sey eğer nem %40 ile 60 arası ise hiç gerek yok fazlası da zarar çünkü