N0712 ben devlete gidiyorum özel kadar ilgili olmasalarda görevlerini yapıyorlar kötü, azarlama gibi davranışları hiç olmadi her hafta bir kere gideceğim kontrole geçen hafta ntsye girdim bu hafta da ultrasona gireceğim. Özel de yapmayı düşünüyorsanız aktif hastanesinde aybala hanım var ona gidebilirsiniz. Doğum da maske zorunlu takmak hem anne hem de hemşirelerin sağlığı için. Ben doğum yaparken maskeyle zorlanırım diye korkuyorum aslında.