ismailgamzepaytoncu Kizlar 18 mart. Adet tarihim 10haftalik gozukuyo ama doktor bakinca 11+2 gorunuyo sizce normalmi sizce ve Nasil hesaplaniyo.
Alpereninannesi ismailgamzepaytoncu ultrasonda bebegin agirligina ve boyuna gore hafta hesaplamasi yapiliyo kesin net sonuc degil ve 3 hafta ileri veya geri olmasi bir sorun teskil etmiyomus
Fatmalpay ismailgamzepaytoncu benimde 21 mart 10+2 gozukuyo ama bence normal en azindan gelisimi.ilerde yani
Seymamurduk ismailgamzepaytoncu 12. Haftada görüşelim dedi bazı testler yapılacakmış ense kalınlığı filan sanırım. Sağlıklı olsunlarda Önemli olan o 🙏