Ceyda123 Bebeğimin sol ventrikül boşluğunda sıvı birikmesi varmış ve sınırda dedi doktor o yüzden amino sentez sıvısı aldırdık daha önce basına gelen oldumu olduysan ilerledi mi geçti mi