Gurbetci_27smfh oncelikle merhaba Allah yardımcın olsun tebrik ederim ☺️🙏🏻 Yaklaşık 2 buçuk ay önce 31+6da tek yumurta ikizlerine doğum yaptım kordon dolanmasi riski dolayısıyla erken doğuma alındım ikizlerimden birisi 1650 birisi 1630 olarak doğdu ciğerleri gelişmediği icin kuvöze alındılar ve 2 kilo olunca taburcu oldular yani tam 1 ay sonra kuvözden çıktılar 🙏🏻 Bu süreçte en önemlisi onlar icin bol bol süt sağmak ☺️ Asla üzülmeyin kuvöze girecekler erken doğacaklar diye çok kısa bir süre sonra yanında olacaklar annesi onlar şimdiden herseyi hissediyor insallah doğumunda çok güzel geçer şimdiden hayırlı uğurlu olsun 🥰❤️