Kızlar merhaba, 33+1 olduk ama kızım hala kafası yukarda duruyor ve en baştan beri hiç değiştirmedi şeklini ve hiç düzgün ultrasn resmi alamıyoruz hep arkası dönük. Doktorum da acaba bebeğin dönmesini engelleyen bir durum mu var rahimde şekil bozukluğu varsa bu dönmesine engel olabilir şuan erken alttan muayene edemem ama 36. Haftada bakalm rahimde mi sıkıntı var eğer öyleyse hiç dönemez zorunlu sezeryan olursun dedi. Böyle bi durum başına gelen var mı döner mi sizce bebeğim