Merhaba kızlar öncelikle o kadar heycanlı ve zor bir süreçten gectikki 3 sene sonra tedavi sonucu 2ci mucizemizin olacağını öğrendik o mutluluk anlatılamaz sonra hamileliğim çok güzel geçti sadece son iki ay çok ağrımız oldu tam bugün sabah saat 7 buçukta hastaneye geldik ben ikinci hastaydım tam saat 9 da beni ameliyata aldılar belden iğne yapıldı iğne tahmin ettigimizden daha az açıyor çok hafif o kadar korkmuştum ki belden ama çok güzel bir ameliyattı sonra uyuşmuşum iki dk içinde bebeğimi çıkardılar benide yarim saat sonra çıkardılar şimdi ikimizde iyiyiz çok şükür ilk yürümemiz kaldı atlatmamız gereken onuda yapacaz allahın izniyle onun için bize dua edin rabbim kimsenin elini boş bırakmasın hamileleride zamanında kulaklarına almayı nasip etsin 🤗🙏🙏😍