ilknr-23- doktorum çıtçıtlı al dedi. Sezeryandan 10 gün sonra kullanırsın demişti fakat dikislerim tam iyileşmesi ben 40i bekleyeceğim ne olur ne olmaz diye. İnternette video izledim bu konuyla alakalı yüksek belli şortlu korse almamız doğru olduğunu söylüyordu. Hangisi doğru bende bilmiyorum