eda677 evet canım gittik doktor ilaç isterseniz yazarım dedi ama yan etkisi çok dedi zaten gerek de yok deyince. bende hayır dedim istemiyoruz sadece içimiz rahat etsin diye geldik dedim. geçmese bile büyüyünce sakalı kapatır orayı ama rengi açılıyor canım çok şükür