Ben hemen yawrum , bebeğim hissine kapılamadım.. Acayip karşılayanlar olabilir fakat kontrole gittim sezeryena alindim bebeğimi daha görmeden emzirme serüveni başladı ve goguslerim yara oldu.. Hastanede ağlamaktan baska bişey yasayamadim.. Böyle , hisseden anneler var mı?