Kaçıncı haftadasınız? Bebeğiniz hangi pozisyonda?
Geçen hafta benimki başaşağıydı. Doktor progestan kullanmamı söyledi 34e kadar filan. Artık hep o şekilde kalacak zannediyordum. Dün başı yukarı gelmiş. Ayaklar aşağı sanırım. Endişelendim.
https://imgyukle.com/i/HvN7RR
3.şekildeydi..1 olmuş sanki