Sermec27 [silindi] hahaa aynı ben yeminle az keccap yiyorum bazen söylemesi ayıp lahmacun falan yiyorum Allahım vicdan azabından ölüyorum niye yedim niye ettim diye adam haklı valla şimdi içim rahatladı valla Zeynepciğim 🥰🤭sağ ol valla iyi geldi bu video
Seherfkni [silindi] eşime izleticem ya gerçekten çok baskı kuruyor üstümde bende kendimi suçlu hissediyorum her zaman
Sermec27 [silindi] benim de valla az elimin ucuna değse çiğ et hunharca yıkıyorum cok az keccap yiyorum niye yedim diyorum kendi kendime içim rahatladı 🥰🤭
Danlacan [silindi] ayy o değilde videodan sonra benim aklıma niye “kola içtim çocuğum erir mi “ sorusu geldi 😂😣🤷🏻♀️