LeylaOktay Dotorum sadece 10 gün yatmanı istiyorum daha sonra normal hayatına devam edebilirsin çalışabilirsin günlük işlerini yapabilirsin dedi ben covidten dolayı bide bi kaybım olduğu için korkuma ücretsiz izne çıktım ama yatmadım sürekli oturdum ufaktan ev işlerimi yemeğimi yaptım dışarı çıkıp araç ile yakın mesafelere gidip geldim