minisinannesiiii [silindi] halk arasinda ye tatlıyı çıkar hakkıyı diyolar ama ben hep ekşi yiyorum yine hakkı çıkcak 😄
[silindi] minisinannesiiii banada öyle şeyler saçma geliyor ama ultrason fotoğrafı daha gerçekçi geliyor helede böyle 8? Haftalık falanda sizin oğlanın ilk ultrason görüntüleri nasıldı 🤔😁
Mucizemmmmmmm minisinannesiiii ben hamileligim boyunca hep tatlı yedim anca anca ekşi yemeye başladım batıl inaçlar ve şimdi okadar tatlı yememe kizcem geliyo yani yalan dolan o işler 😀
minisinannesiiii [silindi] ben 14.haftada öğrendim cinsiyeti kendi doktorumdan 24.haftada baska doktora gittim görememişti daha cinsiyetini 😂
Sermec27 [silindi] bu bebek 8 haftalık değil burda bildiğin 16 17 haftalık bebeğin pipisi var mümkünatı yok 7 8 haftalığın cinsiyet belli olmasının 🤭iki oğlumda ultrasonda 7 8 haftalıkken yay sekli gibiydi düz değildi böyle bir sey tabiki de dogru değil 🥰
[silindi] Sermec27 ya ciddi misiniz şekli 16-17 haftalığa göre hiç belirgin değil ama ben daha belirgin olur sanıyordum çok safım ☹️😂😂😂
Sermec27 [silindi] bu resimde gösterilen sey bebek değil bacak arası ve pipi oğullarımın da böyleydi 🤭
asyahumam 12 .haftami doldurdum doktora dedim hocam sizce ne cinsiyet, doktorum çok erken daha dedi sadece tahmin yapıyorum kesin değil dedi 😊 yani imkansız bu dedikleri
[silindi] Sermec27 yaa yeni anladım gerçekten rezil oldum alttan çekim gibi bişeymiş bacak arası diye bana 8 haftalık diye attılar bende dikkat etmemişim 😂😂😂😂
minisinannesiiii Mucizemmmmmmm valla yalan benimki limon çocuk olcak heralde hep limon aş eriyodum 6 aylık olduk daha limoncu 😄
[silindi] Sermec27 evet utandım zaten kaldırdım hahah 😂😂 tecrübeniz varmış bari bize yorumunuz ne https://imgyukle.com/i/HvozNI 🥰
[silindi] Sermec27 11+1 burada şimdi 12 haftalık ama doktorum cinsiyet konusunda sıkı tahmin bile yapmıyor yani teşekkür ederim 🥰🤍